Avem un site. Facem reclamă și pe Google Ads și pe Facebook Ads. Cel puțin. Ne uităm în Google Ads și vedem 100 de comenzi și un cost per comandă de 10 lei. Ne uităm în Facebook Ads şi vedem 50 de comenzi şi un cost per comandă de 5 lei. Ne uităm în administrarea site-ului nostru și vedem doar 120 de comenzi. Dacă calculăm totalul banilor băgați în Google și în Facebook și împarțim apoi la totalul de comenzi realizăm că am plătit 12 lei per comandă. Care este adevărul?

Adevăul este mereu la mijloc şi chestiunea atribuirii este un hop destul de greu de trecut atât pentru site-urile mici cât și pentru cele mari.

Foarte mulți proprietari de site-uri nici măcar nu ajung la această dilemă deoarece după unele experienţe sumare cu unul dintre cele două canale de marketing şi cu experienţe sumare cu 2 sau 3 agenţii schimbate la câteva luni, nici nu înţeleg şi nu au timp să studieze chestiunea atribuirii.

Dar nici proprietarii site-urilor mari și cu bugete cu multe zero-uri nu stăpânesc și nu evaluează în amănunt problema, la mijloc fiind unele dificultăți tehnice dar mai ales dinamica continuă a mediului specific marketingului digital care face ca doar principiile solide și strategiile simple să poată rămâne la suprafață cu fundul în două (sau mai multe) bărci.

-- CITESTE CONTINUAREA PE PromovareOnline.ro