Multe magazine online, mai ales cele mici şi mai ales cele deţinute de patroni care nu au un plan de business prea clar şi nicio viziune coerentă pentru afacerea lor online caută să crească vânzările cu orice preţ şi prin orice mijloc şi nu prea se gândesc la consecinţele pe termen mediu sau lung câtă vreme iluzia creşterilor cu două cifre le întunecă perspectiva dincolo de cifra de afaceri realizată pe termen scurt.
În acest articol vom discuta exclusiv argumentele pro şi contra prezenţei pe marketplace-uri gen emag şi vom exclude complet modelele de afaceri bazate exclusiv pe vânzarea pe astfel de marketplace-uri.
În mediul competitiv al magazinelor online şi al bătăliei pentru poziţii de top în Google care să aducă şi vânzările mult dorite, soluţia prezenţei pe eMag (în cazul României) sau pe Amazon în cazul ţărilor unde Amazon deţine un procent semnificativ din comerţul online, a părut pentru mulţi ca o salvare de la faliment.
Atât de puternică a fost atracţia prezenţei pe eMag în România încât şi branduri mari, de top, cum ar fi Cărtureşti, au ales să fie prezente pentru a nu pierde din promisiunile vânzărilor şi pentru a nu lipsi acolo de unde "se întâmplă lucruri".
Paradoxal, un alt brand mare de top pe domeniul său într-o vreme - PCGarage - nu a fost prezent deloc pe eMag dar punând atât de multe probleme gigantului pe sectorul IT, a ajuns să fie cumpărat efectiv de către eMag.
-- CITESTE CONTINUAREA PE PromovareOnline.ro