Măsurând după trendul căutărilor după brand, Trendyol a ajuns deja la 10% din eMag, o cifră care îi plasează probabil pe locul 2 în ecommerce-ul din România în proximitatea Temu. 

După estimările noastre, eMag fiind aproximativ 75%, dacă punem Trendyol şi Temu cel puţin cu 7-8% fiecare, asta înseamnă că pentru restul magazinelor online rămâne un mizilic de sub 10%. 

Mulţi proprietari de magazine online sunt probabil în această perioadă în stres maxim deoarece nu mai reuşesc să menţină creşterea faţă de anul trecut care se arăta interesantă în vară. Cei care nu fac analize prea elaborate, dau vina pe scăderea cererii datorată inflaţiei şi situaţiei economice a ţării. O parte dau vina pe angajaţii sau firmele care le administrează campaniile online deoarece nu fac treabă bună. Foarte puţini înţeleg impactul Trendyol şi de ce bătălia pe acest 10% care a mai rămas este foarte grea şi este nevoie de crescut nivelul “armamentului” din dotare pentru a face faţă Bayraktar-ului turcesc. 

-- CITESTE CONTINUAREA pe PromovareOnline.ro