CTP și cultura democratică

Nu prea îmi place să analizez oamenii cu probleme mentale dintre care CTP este evident unul. Că CTP nu are o minimă cultură democratică, mi-am dat seama devreme, încă de când lingea în cur PSD-ul și Iliescu. Hipsterii de azi nu au habar, deși Google îi poate ajuta. Dar acest gunoi, un dinozaur al unui regim de tristă amintire (“tranziția neo-bolșevită iliesciană”) care a mâncat ceva decenii din istoria României, mai are încă picioare solide și rezistă pe oglinda de spălat creiere și de aceea mă simt cumva obligat să vin cu o scurtă explicație.

Pe de o parte, am observat că CTP este o componentă a mașinăriei de fabricat consens despre care am vorbit în mai multe articole. Pe scurt, această mașinărie produce narativul care determină politica (prin presă și influenceri). Sursa narativului este discretă, în umbră dar putem vedea modul de acțiune și de producere a unui narativ de către punctele de distribuție a acestui consens. Bunăoară, cu privire la certificat, am explicat că acesta are rol de buletin de identitate global ca infrastructură de implementare a conformității ca monedă globală, pentru început. Ulterior, se intenționează transformarea acestuia în conector la server, gadget prin care vom primi softul genetic și instrucțiunile de urmat pentru a fi buni cetățeni, în opoziție cu “dușmanii poporului” sau “bandiții” cum erau catalogați în sistemul bolșevic. Rolurile certificatului și ale gadgetului cu care va fi upgradat sunt însă multiple și nu are rost să o lungim aici.

Funcțional CTP este operat de “moderatorii” de la Digi24 care tehnic au rol de CTC al produsului. CTP produce narativ și marfă conformă cu normele de producție și este verificat de moderatori. Deși uneori ce spune CTP nu pare conform specificațiilor, produsul iese totuși pe fabrică deoarece una e produsul alta e folosirea lui. Și la urma urmei, meșterul care face produsul nu trebuie să judece cum va fi acesta folosit deoarece e treaba agenților de marketing să învețe oamenii ce și cum. CTC-ul are rolul de a se asigura că produsul nu are ceva defecțiuni, cum ar fi de exemplu să înceapă CTP să zică că măștile nu mai sunt bune. Asta ar fi auto-anihilare, deoarece chiar dacă ar susține pe de o parte certificatul verde, CTP ar săpa la rădăcina unor simboluri importante. Ca o jucărie interesantă dar periculoasă pentru copii. Ceea ce nu e cazul acum cu această critică la adresa lui Rafila.

Deci deși pare o desincronizare în narativ, nu avem a face cu o manifestare a disonanței cognitive despre care am mai tratat. Concret, CTP îl critică pe Rafila că o dă întoarsă cu certificatul. Ca bolnav mintal și psihopat ce este, CTP face spumă că nu vede la pușcărie (sau torturați) pe cei care nu primesc cu vaccinul. Spun că este psihopat deoarece tremură când vine vorba de orice măsuri de coerciție care apar pe tapet și pare transplantat dintr-o epocă de tristă amintire pe care uneori o critică cu o falsă detașare, căci de fapt el este un tiran laș, fără putere, care în viața lui a folosit pixul ca armă deoarece nu s-a descurcat mai bine cu altele și deoarece altfel probabil nu ar fi rămas liber ci ar fi ajuns la pușcărie.

Rafila însă are o perspectivă mai de sus, și e departe de el renunțarea la certificat. Cunoscând planurile, și fiind sincronizat la modus operandi global, Rafila are altă misiune acum și este un general care luptă pe front și este criticat de un soldat tembel. Făcând o paralelă cu armata, Rafila așteaptă lansarea nuclearei, și CTP îl critică de ce a dat ordin la soldați să stea în bunker deocamdată, până ajunge racheta cu nucleara la destinație. Care racheta pare a fi acest omicron.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.