Ziceam în articolul anterior că în Grecia Biserica a cedat în fața presiunilor și a plecat capul în fața Cezarului – preoții îndeamnă oamenii să se vaccineze. Sau cel puțin așa am auzit. Am rămas surprins că până și starețul mănăstirii Vatopedi din Muntele Athos, deși nu s-a vaccinat și tocmai a scăpat de Covid, acum zice că dacă era vaccinat starea lui ar fi fost mai bună și nu ar fi ajuns să bolească. Nu știu amănunte cât de rău a bolit. Dar știu persoane în vârstă nevaccinate, cu comorbidități multiple care au trecut prin boală în 2-3 zile. Așa cum știu și vaccinați care de asemenea au trecut prin boală ușor, deși nu în 3 zile. Fără îndoială, starețul a cunoscut și el cazuri …
Merită puțin discutată poziția starețului Efrem. Mai întâi doresc însă să observ o contradicție pe care o face. Pe de o parte zice că trebuie să ne punem nădejdea în vaccin, deoarece este bun și salvează viața, zice că și el dacă s-ar fi vaccinat nu ar fi ajuns așa rău, pe de altă parte zice că Dumnezeu l-a salvat din boală nu doctorii. De asemenea, zice că minuni se întâmplă dar nu avem garanția și prin urmare, trebuie să ne asigurăm omenește că suntem protejați, dar mai apoi dă exemplul cu acel bolnav care mergând la doctori și primind răspuns că mai are de trăit 3 luni, după ce a venit la Vatopedi și s-a atins de brâul Maicii Domnului, a mai trăit încă 20-30 de ani. Evident, sunt situații și situații dar în general în discursul starețului, se vede că deși zice că Dumnezeu ne poate ajuta în boală și că e greșit de exemplu folosirea de lingurițe de plastic, pe de altă parte trebuie să facem vaccinul ca să fim protejați.
Cu privire la pecete și la obligativitatea vaccinării, starețul nu zice nimic. Nici asemănarea cu pecetea prin interzicerea accesului în magazine nu i se pare dubioasă și problematică. Când este confruntat de un român care mărturisește că are doctori în familie și aceștia i-au mărturisit că și vaccinații ajung la spital și au probleme, starețul face apel la „poziția duhovnicească”. Evident că la autoritatea lui, poate spune pur și simplu că el așa crede. Dar răspunsul lui este următorul: când sunt dileme medicale, din partea doctorilor și avem o decizie de luat, trebuie să aplicăm soluția duhovnicească, adică să ne rugăm și să vedem ce răspuns ne dă Dumnezeu. Este însă curios cum de până să treacă prin boală starețul nu a aplicat „soluția duhonicească” pe pielea lui, dar acum recomandă oamenilor. Total de neînțeles.
Doresc să menționez că deși acum suntem cum suntem, grecii au avut cel mai mare val – al 3-lea în August-Septembrie și așa cum e acum la noi stare de alertă și dezastru, așa a fost la ei în vară. Deci starețul a avut tot timpul ca să se problematizeze dacă să facă sau nu vaccinul și se pare că „soluția duhovnicească” nu i-a fost dată decât după ce s-a făcut bine de Covid. Poate fi și asta … poate că în boală a avut apariții și a fost luminat de sfinți, căci vedem că zice că a avut parte de „chestiuni personale” când este întrebat – total penibil – de părintele român dacă a avut viziuni în boală. Așa ceva nu prea se face, deoarece „nu voi spune vrăjmașilor tăi taina Ta”, dar iată că am trăit vremurile să asistăm la sinaxe live vizionate de mii de oameni în care să se întrebe părinții dacă au avut viziuni și ei să răspundă că da, deși nu direct ci indirect, dar cine nu a înțeles că da, starețul pretinde că a avut arătări doar că nu vrea să ne dea detalii.
Aș atrage aici atenția că în primul rând, indiferent de poziția sa, starețul știind opinia generală în rândul românilor, nu ar fi trebuit să fie atât de ferm în a recomanda vaccinarea dacă nu este o chestiune duhovnicească. Adică, chiar e grav acum dacă oamenii își pun nădejrea în Dumnezeu nu în vaccin?
Am mai tot zis că eu cred că ce trăim noi este un test, un trailer al apocalipsei care are elemente foate asemănătoare de cum va fi atunci: o infrastructură de control și conformare globală care scuipă pe cine nu participă și nu acceptă „pecetea”, adică cine nu mărturisește obediență totală față de autoritatea centrală globală – în cadrul nostru OMS & co. Nu intru acum în amănunte cine este co și cum OMS pare să fie trecut încet-încet în umbră.
De mirare este așadar ignorarea de către starețul Efrem a potențialului acestei infrastructuri a certificatului verde de a fi tranformat în pecete peste noapte când în loc de vaccin se poate cere oamenilor să se lepede de Hristos și să se închine lui Antihrist iar cei care nu se leapădă, să nu mai poată cumpăra și vinde. Dar chiar dacă nu se va tranforma în pecete, este oare firesc și total neimportant faptul că o categorie importantă de oameni este acum exclusă din societate doar pentru că nu vrea să se vaccineze? Înțeleg că starețul recomandă vaccinul – asta e un aspect – dar chiar poate ignora faptul că oamenii sunt tratați ca vacile? Nu poate, decât dacă e de acord …
Foarte interesant cum nu a zis nimic despre obligativitatea acestui certificat și nașterea unei dictaturi totalitare. Că oricum despre faptul că cei care impun folosirea lingurițelor de plastic sunt aceiași și care impun vaccinarea prin forță, nu a menționat nimic, deși a declarat ca „exagerată” folosirea lingurițelor unice ca și sărutarea Bibliei cu mască – cum am auzit că s-a întâmplat la Iasi (strigător la cer).
Foarte ciudat cum pentru un stareț cu o asemenea anvergură, sărutarea icoanelor cu masca nu i se pare iconoclasm. Faptul că până și preoții nu mai au încredere în Dumnezeu și au mai multă încredere într-o mască dovedit inutilă decât în sfințenia Sfintei Evanghelii care stă tot timpul slujbei pe Sfântul Altar și pe care oricum nu o sărută decât preoții slujitori ne dă semne de întrebare cu privire la poziția starețului Efrem, mai precis ne dă semne de întrebare cât de duhovnicească este această poziționare.
Vedem că boala seceră – sau cel puțin ni se spune – aleator. Și vaccinați, și nevaccinați, și tineri și bătrâni. Din experiența mea, din ce am văzut în jurul meu, lucrurile sunt cu totul altele, dar să acceptăm că există într-adevăr un număr mare de morți chiar dacă raportat la cazuri, rata de mortalitate din această boală este cu mult sub altele. Și deși doar 2-3% dintre cei care fac boala mor, ceilalți bolnavi sunt trecuți la coadă, pentru a focaliza toate resursele pe tratarea bolnavilor de Covid, deși s-a dovedit că un număr mare dintre cei care ajung la ATI oricum nu mai supraviețuiesc, prin urmare eficiența tratamentului este cu mult sub a altor boli, cum ar fi cancerele care dacă dacă tratamentul este ok, rata de supraviețuire poate să fie spectaculoasă, mai ales având în vedere faptul că citostaticele au progresat foarte mult în ultimii ani și sunt din ce în ce medicamente mai bune.
Ori dacă boala seceră aleator, eu asta o vad ca un test. Nu putem avea nicio certitudine, deci este clar că nădejdea trebuie să ne-o punem doar în Dumnezeu, nu în vaccin. De asemenea, nu putem ignora că cei care propun și pompează vaccinul nu sunt niște oameni prea cumsecade, politicoși și respectuoși ci sunt niște turbați îndrăciți care vor să închidă gura chiar și doctorilor care semnalează cazuri de vaccinați care mor sau ajung în spital din cauza vaccinului. Nu mai zic că peste tot în lume, cei care propun vaccinul au tot mințit de-a lungul acestei plandemii: ba că măștile nu sunt bune, ba că tot ce trebuie să facem este să stăm două săptămâni în casă până trece virusul și nu se mai răspândește, ba că un vaccin ajunge, ba că două ajung și acum s-a ajuns în Israel la 4 și la noi la 3 – dar recuperăm. Ba ziceau că vaccinul are eficiență 90% și acum vedem că totuși foarte mulți vaccinați mor. La noi raportat la numărul de vaccinați, numărul de morți este extraordinar de mare în rândul vaccinaților.
Dumnezeu ne dă ocazia să ne decuplăm de lume și să ne punem nădejdea totală în El. Dacă nu ne vaccinăm, maxim ce putem păți este să murim, dar nu ne va certa Dumnezeu dacă vom muri că nu ne-am vaccinat ci important este să murim pocăiți. De altfel, deși starețul dă exemple de sfinți care au acceptat să primească ajutorul medical, viețile sfinților sunt pline de pilde de pustinici care au murit departe de orice prezență umană, darămite de spitale. Chiar starețul zice că dacă i-a mai dat Dumnezeu zile, i-a dat ca să se pocăiască deoarece nu e pregătit. Răspuns corect și care trebuie să ni-l asumăm toți creștinii: dacă Dumnezeu ne va ajuta să trecem prin plandemie, este pentru că mai trebuie să ne pocăim, altfel dacă vom muri, vom merge în rai și nu vaccinarea sau nevaccinarea ne va condamna ci viața noastră.
Acceptarea doctorului și a tratamentului este evident recomandată creștinilor, dar tratamentele dubioase din celule avortate cu efecte secundare neștiute în timp, date împotriva unui virus creat în laborator, propuse cu forța la pachet cu o infrastructură de control și conformitate cu potențial de pecete – dacă nici astea nu sunt semne de avertisment pentru starețul Efrem oare ce o să fie? Zice părintele român că Biserica primește și pe vaccinați și pe cei nevaccinați. Primește deodamdată deoarece turma vaccinaților este încă mică dar când suficienți idioți utili vor participa în această drăcovenie, peste noapte – așa cum deja se întâmplă în Italia, Biserica nu va mai putea primi pe nevaccinați. Culmea e că la acea stare de lucruri a contribuit și starețul Efrem recomandând oamenilor vaccinarea, pentru a forma majoritatea suficientă în spatele căreia să se ascundă fuhrerii care vor face certificatul obligatoriu.
Sunt cam dezamăgit că întrebările către stareț au fost atât de simpliste. Nimeni nu l-a întrebat de exemplu, dacă știe că cei de la Pfizer au recunoscut că au folosit avortoni în dezvoltarea vaccinului. O astfel de investigație a apărut chiar recent în care în mailurile din interiorul companiei, angajații erau avertizați ca aceste informații să nu iasă afară deoarece ar stimula opoziție din partea creștinilor. Știu că Sinodul Bisericii Ortodoxe a Greciei deja a declarat că vaccinul nu conține avortoni, dar anchetele arată că Pfizer recunoaște acest fapt.
De departe, acceptarea vaccinului este o soluție simplă și fără bătăi de cap. Deși poziția starețului vine din perspectivă medicală – că trebuei să facem vaccinul că ne protejează, oamenii au manifestat dileme mai ales cu privire la obligativitatea acesteia și la riscurile de a-și pierde jobul și de a nu mai putea trăi normal în societate, fiind obligați cumva să se autoexcludă și să se descurce fiecare cu poate. Culmea e că Sfantul Paisie Aghioritul a profețit aceste vremuri dar starețul poate nu a auzit de ele:
Acum iarasi a aparut o boala, pentru care au aflat un vaccin care va fi obligatoriu si, ca sa-l poata face cineva, il vor pecetlui. Cati oameni nu sunt deja pecetluiti acolo cu raze laser, unii pe frunte si altii pe mana. Mai tarziu, cel care nu va fi pecetluit cu nr. 666 nu va putea nici vinde, nici cumpara, sau sa ia imprumut, sa fie numit intr-un post etc.
sursa
Pare confuză profeția, dar nicio profeție nu a fost clară până nu s-a întâmplat. Cum știa Sfântul Paisie care a murit în anii 90 că va veni un vaccin și că-l vor face obligatoriu? Asta cu raze laser, se referă la QR-codul, moștenitorul barcode-ului care acum este însă pe telefon dar nu e greu să vedem unde se va merge, având în vedere că foarte probabil când va fi introdusă obligativitatea, se va face mult tam-tam că QR code-ul e folosit ilegal de mai mulți deci o să trebuiască găsită și o soluție de „legat de proprietar” și evident cea mai la îndemână soluție este un tatual microscopic. Partea cu pecetluirea însă se va face „mai tarziu” – deci vedem că Sfântul Paisie nu s-a referit la vaccin ca pecete ci la ce va urma … mai târziu. Cum știa starețul și că cei care nu primesc vor fi dați afară de la job? De cumpărat și vândut să zicem că știa din apoicalipsa, dar de asta?