După cum ştiţi România cumpără junkurile americanilor. Iată link la o ştire. Nu vreau să fiu criticat că în aceste momente de tensiune pentru noi, nu ţin la ţara mea şi nu vreau să avem avioane cu care să batem ruşii. Vreau! De aceea, cred că achiziţia aceasta are mai mult rolul de a plăti taxa de protecţie către mafiotul care ne garantează securitatea, deoarece aceste avioane sunt total nerecomandate şi nu avem nevoie de niciun studiu să ne spună de ce.
Deoarece chiar şi rapoartele guvernamentale americane ne spun de ce:
Dar deşi am mai atras atenţia că aceste avioane sunt proaste – de altfel toată lumea ştie şi deoarece sunt proaste americanii au lansat deja programe ca să realizeze altul mai bun – trebuie să vin cu câteva comentarii legate de recentul incident cu acest avion.
Bunăoară, în urma unui zbor de antrenament, pilotul unui F-35 s-a catapultat şi a aterizat în curtea unor cetăţeni pe care i-a rugat să sune la 112.
După cum vedem, aşa cum pilotul nu ştia dacă avionul a picat, nici armata nu a ştiu apoi ce s-a întâmplat. A fost nevoie de 28 de ori ca să îl găsească. Sunt nenumărate lucruri de spus.
Primul lucru, eu ştiam că aceste avioane fac parte din generaţia a 5-a în care avionul e conectat în permanenţă la sateliţi, la antene GSM, la antene radio, la alte avioane etc, e super-conectat, deoarece are nevoie „să vadă” totul. Iată cum arată un video promo la avion:
Astfel de videoclipuri sunt prezentate proştilor la televiziuni de prin ţări bananiere ca să convingă boporul că miliardele tocate pe aceste jucării scumpe e musai să fie tocate pe F-35-uri şi nu pe alte avioane mai ieftine, cum ar fi Rafale
Întorcându-ne la incidentul cu pilotul catapultat, eu exclud ideea că avionul s-a stricat atât de mult încât nu a mai comunicat cu niciun turn şi cu niciun satelit. Sunt de acord, că poate sateliţii nu au putut vedea locul unde s-a prăbuşit deoarece erau nori, deşi din ce ştiu eu sateliţii văd prin nori fără problemă folosind infraroşu. Atât de bine se vede totul, că avem acces non stop la harta cu incendii, cel mai mic incendiu de vegetaţie poate fi văzut live de oricine. Evident nu orice foc în curte. Iată de exemplu sudul României live, acum când scriu acest articol.
Să zicem că deşi au sateliţi, cum avionul nu a picat, nu a fost foc, deci nu au ştiut unde e. Dar oare spaţiul aerian american nu este monitorizat permanent? Ei nu au flightradar?!! Ba da! Au chiar NORAD! Nu doar avioanele, dar şi rachetele sunt monitorizate non stop (teoretic) pe cerul SUA. De ce atunci nu au văzut avionul?
Ei bine, explicaţia mea este că noi avem o imagine prea idilică despre americani, dar în fapt ei nu au mare brânză tehnologie chiar atât cât credem noi. Au sateliţi, dar nu văd prea bine. Au NORAD, dar doarme în post, aşa cum a dormit şi cu balonul.
Avionul probabil s-a stricat computerul de bord şi de aia a luat-o razna şi nu a comunicat. Teorii alternative ar fi hăcuirea (ca dispozitiv IOT, cu siguranţă are şi el un IP şi dacă are IP şi e conectat, poate fi hăcuit. Dar dacă a fost conectat, cum de nu ştia unde este că dacă ai IP, înseamnă că comunici cu cineva. Poate după ce a fost hăcuit, nu a mai avut IP şi a luat-o razna. Sau poate IA a căpătat conştiinţă şi a testat cum poate preluat controlul unui avion în caz că vrea să distrugă omenirea cu nucleare, cum a glumit Bing AI cu acel reporter …
În final doresc doar să mai menţionez că teoretic acest avion avea (cel puţin în specs) şi posibilitatea să fie comandat de la distanţă. Iată însă că nu s-a putut. După incident, toate avioanele F35 au avut evident o pauză, ca să vadă experţii de ce a picat. Mult succes.
Prevăd deci că după Migurile care vad vom avea F35-uri care cad. Măcar cu astea, piloţii vor apuca să se ejecteze.